Avslöjad

Njöt av att berätta för de som punkterade min cykel i fredags att de var deras fel. De skyllde på varandra...bra kompisar? Jag bara njöt av att se så "kaxiga" människor krympa. Låter hemskt men ibland kan det vara gött när man vet att man förtjänar det. Men nu har jag avslöjat dem och skrattat åt dem idag så blir jag mitt snälla gamla jag imorgon!

Idag har min hjärna tömts på hjärnceller på mattelektionen och Ami har flyttat till sin riktiga värdfamilj så nu är allt som vanligt! Fast jag har råkat på en förkylning som satt sig i halsen och som gör mig trött men jag överlever. Jag hoppas jag blir frisk till trysilresan...

Trevlig 2 december!



Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0