Hemma igen.......

.....Inte kul alls. Det känns så meningslöst när man vet hur gött man kan ha det i Trysil. Så som ni fattar hade jag en toppen helg där med nog den bästa skidåkningen någonsin! Jag har hittat min "inre balans" eller vad hon nu snackade om. Jag har även lärt mig att åka i lössnö och toakull så jag är överlycklig. Det som varit sorgligt under helgan var att jag missat julkalendern men kollar igen nu! Och idag var det ju bra eftersom Jesper Rönndahl dök upp i serien! Enda höjd punkten på dagen. Nu är slutet av dagen uppbokad av möte och konsert så allt kan ju bli bättre...


Hoppas du har det bättre!



Kajsa

Kommentarer
Postat av: kussen

haha, jag tänkte på dig när han dök upp i tv-rutan minsann!

2008-12-09 @ 17:10:49
URL: http://uffepuffen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kan tänka mig det! Jag har spånat om att han skulle vara med sedan jag fick veta att det var anders och måns som skulle ha kalendern! Så jag är väll lite synsk!

2008-12-14 @ 11:05:04
Postat av: Alina

Godmorgon! :)

2008-12-14 @ 11:11:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0