Hipphipp Julafton!

Nu var julafton och all stress över. Min röst är trött (har inte med saken att göra men, men), och magen är full proppad med mat. Dagen igår var jättebra. Lite kyrka där jag mest skrattade och gäspade. Vi var på den gamla barngudstjänsten där ungarna kastar mobiltelefoner och nappar omvartannat (morderna barn). Föräldrarna döljer sin irritiration och jag bara njuter av allt. Sen var det tid med familjen och kortspelande. Sen kalle anka och stort julbord. Mina föräldrar hade faktiskt riktigt ansträngt sig och jag var överlycklig. När vi åt hade vi några gäster så att maten skulle gå åt.

Sist på dagen så kommer de fina julklapparna fram och jag hade väldig skills på att gissa klapparna. Inte så svårt efterson jag skrev en sån "tydlig" önskelista. Jag är i varje fall väldigt nöjd med allt! Bäst var att jag ska shoppa med mor min på rean och jag fick passande till det ett helt studiebidrag av morfar. Så tusen takk som tvillingarna säger.

Hoppas tomten kom med era önskningar också!



Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0