Idrott=VG

Idag har min hjärna typ haft konsistensen av bomull med kolasås. Jag har helt enkelt varit lite borta. Jag började hela dagen med att tro att det var fredag så det var ju inte toppen att veta att man hade en vecka tills dess. Detta har jag typ trott hela dagen och följt fredagens schema. Detta tyder sjukt mycket på att jag borde få lov nu! Men det är det snart och jag har bara ett prov kvar som är imorgon (det största provet sist...). Så  dagen får gå åt till att plugga.

Ville bara säga innan matteboken tar över att jag och några till gjorde en bra insats idag. Vi försökte höja någon annan än oss själva i idrott. Vi tycker denna person är bättre än vissa som får MVG och får sämre så vi har klagat och läraren fick väll sig en liten tankeställar!


Ha det!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0