Jävla lång text!

Nu ska jag ta och skiriva av mig medans det går, Det är min störda dator som krånglar igen. Internet vill aldrig funka och det är seg som fan. Men nu har den vaknat till liv en liten stund i varje fall så jag tänkte skriva om min underbara vecka!

Måndagen gick ju åt till skolan och julkonsert som sög men men. Jag hade i varje fall tur med att den dagens prov blev inställt. Tyvärr ska jag ha provet imorgon istället så idag får jag plugga.

Tisdagen: Jag var i skolan (skräll) och det var längre än andra för jag hade matte a sen. Det var sista lektionen innan provet så jag var väll lite halft närvös. Så inför detta prov måste jag också plugga. Men jag blev ganska arg på vår lärare för av någon anledning så drog han in matte B och C så nu är min hjärna bara mer förvirrad. När jag berättade för min matte lärare i skolan blev han också arg så jag har spridit lite ilskhet i världen...inte bra. Men det är bara att bita ihop och lyckas få mvg så jag slipper läsa om nästa år...
På kvällen hade jag min livs första pianokonsert. Det gick ganska bra, jag var inte så närvös (om man kollade på de andra) och jag gjorde inte så många fel. Jag var inte sämst! Men nästa konsert bestämde vi skulle vara till våren och då ska jag vara mer förberädd.

Onsdag: Go dag eftersom kåren har tagit jullov och jag kunde götta mig hela dagen. Hade musikprov där jag fick alla rätt så jag hade det finfint! tyvärr förlorade jag ett "vad" mellan mig, sara mot Daniel och Oskar. Det gick ut på att vara smartast (nördigt men, men) så det var ju inte så konstigt att jag förlorade...
På kvällen då hade jag lurenlektion men tydlgen var jag inte i min lärares hjärna för han hade typ trippelbokat min tid så jag fick vänta och vänta. Men det vara bara bra för då träffade jag lill-lindgren och Tantor så jag hade det gött. Sen fick jag spela med J och det gick okej.

Torsdag: SPEXDAG! Jag var tillsammans med far min och Ami på spexet som var grymt! Mycket bättre än förra året! Malin var med i PR gruppen och gjorde en "stor" insatts. I skolan gick hela ´dagen till Lucia genrep och inte mycket annat.

Fredag=Lucia i skolans värld! Vi hade två tåg var av första var lyckat och andra mindre lyckat. Andra tåget sket sig redan i ingången men vi hade kul. Sen blev det fika då jag och L inte blev bortglömda utan fick två torra lussekatter var. Vi slängde dem men var glada ändå. Första gången iår som jag får fika av den skitskolan!
På kvällen var jag och samma L på  Lussenatta på SF. Halva UF var typ där och massa ifrån skolan så det var mysigt! Filmerna som visades var "Allt flyter", "The Yesman" och någon som handlade om en kärleks histora i form av en porrfilm kan men väll säga. Filmerna var helt okej...

Lördag: Jag kommer hem halv åtta på morgonen och sover sen till typ tolv. Då får jag lunch-frukost och sen bär det av till segersta med Afs och julpyssel. Det var mysigt fast hjärnan var inte med. På kvällen sen var det middag hos grannarna.

Det var min vecka det och en jävla lång text... Nu har jag det bara gött inann jag ska dra fram matteboken. Jag njuter av att internet finns och kollar på Livesändningen ifrån Gustav Adolfs torg i Malmö. (har skänkt 20 spänn)!.


Ha det fint tills nästa gång mitt internet funkar!



Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0