Lördag+Söndag

Igår så hade jag en gör go dag med L-fisa med shopping (ny perfym) och träning. Vi snackade om allt man missat under den senaste tiden.

Idag kom en av kusinerna hit och även moster och faster. Det blev årets första långfärdsskridsko tur. Isen brakade/knakade/sprack TRE gånger på grund av oss. Vi stod för många på samma ställe så efter tredje knaket så hade jag ingen mer socialkontakt... För utom min rädsla av att bada isvak så hade vi en toppen dag. Det enda negativa...mer... jag kan säga om dagen är att jag hatar mina kängor som gett mig skavsår På bena. Hur fasen kunde det hamna där. Konstigt och störande!

Hoppas ni haft en fin helg!



Kajsa

Kommentarer
Postat av: uffis

din faster? hon har ju varit här hemma i götet hela tiden...

2008-12-29 @ 18:04:47
URL: http://uffepuffen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag har lite problem med släkten... syssling?

2008-12-31 @ 16:28:48
URL: http://kavatkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0