Helvete!!!!

Fan, jäla, skit!!!! Grejen jag och F skulle gå på på lördag är INSTÄLLT! Hårt, hårt för mig som sett fram emot det jättelänge... Så nu bär det av mot GBG istället för höstgråa Karlstad i helgen. Missar antihalloween festen men det är smällar man får ta om man inte vill vara ensam hemma. Jag skulle väll vara i behov av folk hela tiden eftersom jag är ensamrädd så det hade väll varit jobbigt. Men Lisebergs julmarknad och lite annat skit att tömma plånboken på är inte så hårt det heller men igemförelse med vad jag skulle gjort så SUGER det!

Idag har jag btw varit och kollat in Time vilket bara gjorde mig mer förvirrad så nu har jag beslutsångest vilket jag inte är bra på att ha. Jag blir alltid sur hur det än är. Så just nu är inte mitt liv så ljust som en glödlampa men jag är frisk i varje fall. Jag får se de små spotlightsen runt om så jag inte blir deprimerad.

Hoppas du har det bättre annars ring om vi ska boka terapitid tillsammans ...not!

Ha det!



Kajsa

Kommentarer
Postat av: kusinen

kajsa vännen! i GEmförelse!! vad är detta? lär ni er inte att stava i skolan nu för tiden? JÄmförelse! tack för mig! /surtanten

2008-11-16 @ 19:53:15
URL: http://uffepuffen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Varför tror du att jag har G i stavning? Mitt liv är hårt...

2008-11-18 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0