Skolan igen...

 Nu är helgen slut och de sista veckorna i skolan drar igång. Det är samma som vanligt att lärarna kommer på att man borde jobba och lägger alla prov och inlämningar nu. Därför har helgen gått åt till plugg. Ganska gött för jag är sådär höstförkyld. Jag har alltså segat i vardagsrumet och läst typ tyska böcker och pysslat. Jag är riktigt nöjd med mitt fina collage om Liv Strömquist. Tyvärr så har jag inte ens fått röra pulkan. Snön ville inte föröka sig förren nu. Nu är det "typ" snöstorm. Så vilken dag som helst blir det åka av! Det är ju faktiskt bara två veckor kvar till trysil så jag måste ladda upp lite. Det ska bli skitkul! Jag , m och E med 5 andra i en stuga och massa snö.

Har kommit på vad årets bästa julklapp till mig skulle vara. Det skulle vara om jag vann priset för musikhjälpen med pangprego. Det är att hela pp-gänget kommer hem till ens vardagsrum och kör en stand-up föreställning. Priset delas tyvärr bara ut i skåne men E är ju där så det är fixat! Hoppas, hoppas... Ring inte på det bara för då är det mindre chans att jag vinner!

Ha det!



Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0