Ugly Betty

Jag har mest denna helg varit med min syster. Vi har degat i soffan och kollat på Ugly betty som enligt oss nu är den bästa serien. Jag har varit lite halv sjuk och haft massa att plugga så det har väll inte riktigt varit min helg. Men nuär matten uträknad och hjärnan utvilad så nu är jag redo för veckan och nästa helg. Fick precis veta att Halloween festen som inte blev av blir flyttad till fredag men blir då typ en anti-halloween-fest-sak. Men det ska bli kul! Sen i helgen är det dags för stand-up (äntligen) men Appelqvist och Persson. Efter nästa helg kommer allt att rulla på. Lilo kommer och skidläger och helt plötsligt är det jullov. Det bästa lovet eftersom man kan för hoppningsvis åka pulka! Btw om lägret så har E bestämt sig för att bli snowboard lärare så nu har jag och Malin någon mer att åka med!

Ha det fint och hoppas att snön faller på mitt huvud snart!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0