Evelina sjukhusgrisen.

Nu ska vi se om detta funkar för nu är det andra gången jag skriver det här inlägget. Min familj borde skaffa en ny dator!Jag är sjuk, sjuk, sjuk. Inte roligt överhuvudtaget. Hela jag känns stel och äckligt sjuk. Jag var i skolan igår och hade fystest på morgonen. Jag sänkte mig i allt utom ett. Jag skyller på min förkylning för efter idrotten skakade hela jag vilket syns på det jag skrev på tyskan sen. Jag skakade i typ en timme och frös jättemycket. Så vid lunch så gjorde jag som min kloka kompis sa och gick hem. Meningen låter visst som om de inte ville ha mig där vilket de nog i och för sig nog inte ville häller. Jag gick hem, la mig på soffan och kommer inte ihåg så mycket sen dess. Det var som om hela jag bara stängdes av ( min pappas dröm fast den gäller bara munnen). Jag vaknade vid fyra tiden av att pappa kom hem och sen var jag en zoombie resten av dagen. Sov hela natten och idag är jag hemma något bättre men inte bra. Jag har ont lite överallt i kroppen och känns öm. jag har täppt näsa av ni vet vad och halsont. Halsen känns som...jag vet inte hur jag ska förklara...som om den var täppt med övertuggade tuggummin. Om ni inte fattar så kan jag säga att jag har halvsvårt att andas och känner mig torr i halsen men ändå inte. Men jag har inte legat på latsidan idag utan slitet om man ser till hur jag mår. Jag har gjort klart matten som ska vara klar om en vecka , pluggat inför So provet i morgon och lite,lite svenska. Så det gjorde inte så mycket att jag missade skolan idag. Det enda jag missat är typ syslöjden och nutidsorgenteringen (positivt enligt mig). Men allt detta har jag gjort samtidigt som jag knarkat honungsvatten och kollat på disney filmer. Så jag har hunnit med mycket på de timmar jag inte sovit.

En liten, liten stund "orkade" jag även sitta framför datorn och hittade då detta klipp på Soran Ismails blogg. Det är ifrån extraextra och jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg det. Fast jag gjorde det tyst eftersom det gör ont varje gång jag gör något ljud. Ni fattar när ni ser det...

Ha det bäst!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0