Haha Peanut!

Kollad på lite roliga klipp på Youtube. Så jag kollad lite på Jeff Dunham. så himla coolt att kunna buktala. Jag drömde alltid om det när jag var liten. Jag var typ anki & Pyttes stora fan! Jag hade de första filmerna och kollade varje vecka. Jag var så imponerad. Så imponerad att jag köpte den ända buktalarbok på svenska och satte igång och tränade. Först hade jag en strumpa att öva med och sen fick jag Dennis. En Jack Russel terrier hundgossedjur som mamma hittade på sveriges största hundtävling. Jag var så stolt, men Dennis mötte ett tragiskt öde. Han dog på soptippen...tror jag. Det var när jag bytte rum och pappa räkade ta min "spara påse" istället för min "slänga påse". Gud vad jag var arg. Och inget fick jag för detta tragiska barndomsminne... Jag kunde ha fått en ny buktalarhund typ en tax men jag ville bara ha Dennis tillbaka. Så med Dennis död så dog min dröm om buktaleri. Närmare än bolibompa kommer jag aldrig. Men jag är inte så deppig över detta nu typ 7 år senare. Jag har nya drömmar!

Men Jeff Dunham är ju så cool. Hans archmed the dead terrorist är ju redan en klassiker men jag gillar Peanut mer. Så söt och så skön röst! Se och håll med!

 

Ha det!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0