Johan Glans

Herre gud vad han äger! Han var ju min största idol när jag var liten tillsammans med Gunde Svan. Höjdpunkten på veckan var ju OM jag fick sitta uppe och kolla på Stockholm Live. Varför kan de inte köra det nu när jag inte är 5 då ens hjärna inte orkar vara uppe efter 7. Hårt liv jag har... Men Glans tyckte jag så mycket om för att han var med i Kvarteret skatan. Jag var ju lite äldre när det gick så det förjde jag slaviskt. Så  sjuktbra och det bästa är att nu säljs alla säsonger tillsammans för 250kr!

Det här klippet tycker jag är Glans bästa klipp förutom allt med Kvarteret skatan. Alltså hans bästa stand-up. Men jag har ju i och för sig inte sett han senaste saker men men. Enjoy!







Kajsa

Kommentarer
Postat av: kussen

haha, den är så bäst! vi höll på å citerade den under hela resan när vi va i rom förra året! "på en TORSDAG??"

2008-10-18 @ 12:24:24
URL: http://uffepuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0