Lär mig planera!

Nu är äntilgen denna skolvecka slut. Kan inte bli bättre. Veckan har faktiskt varit ganska jobbig även om jag sa att den inte skulle vara det. Onsdagen gjorde mig irriterad för att jag inte kan planera och samma sak hände de andra dagarna. Jag har ju en almenacka och jag har hittat den så det borde ju inte vara något som hindrar mig. Men på något sett så kan jag verkligen inte skriva något i den där förbannade boken. Det kommer säkert vara mitt nyårs löfte i år. Men det hjälper ändå inte eftersom jag aldrig håller dem (kolla mina naglar). Men jag ska försöka bättra mig lite. Så det inte blir lika många pinsama situationr. Ger i och för sig andra ett gott skratt men mitt självförtroende sjunker djupt.

Men denna vecka har inte bara varit jobbig. Den har varit väldigt ra också. Tex har min kondis som jag aldrig varit stolt över fått komplimanger och jag har märkt att jag blir bättre. Det har aldrig hänt mig i hela mitt liv inom det ämnet. Så då stärktes mitt självförtroende något vilket gör att jagvill fortsätta träna. Men det är bra att jag får bättre kondis nu eftersom jag har det hemska koper testet på måndag.

Apropå idrott så hade vi hjärt och lungräddning denna vecka. Bra för mig som lärde mig en del på lägret. Så på lektionerna kunde jag stayla lite om det men på sista lektionen gick det lite snett. Vi skulle i scen sätta en olycka och några skulle hjälpa dem som skadades. jag var en av de som skulle hjälpa men det visade sig att om jag skulle gjort som jag gjorde på riktigt hade H sprängt sitt huvud. Deppigt men jag gjorde mitt bästa.

Nu ska jag iväg och bygga på kondisen om man kan säga så.
Så ha det bra!


Kajsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Keep the good works up!

2008-10-18 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0