Negativ

Sitter i skolan och gör inte det jag borde. Jag har SO men är typ klar. Vi håller på att jobba om mitt framtida yrke inte så svårt eftersom jag tänkt på det länge.

Jag har inte skrivit på länge för att jag typ lidit av hjärnsmälta. Mitt huvud är trött och jag är allmänt irreterad (förlåt Main). Men jag är piggare nu och lever i varje fall.

Jag var på det där mötet i måndags och jag är ganska besviken. Jag som trodde att vi skulle få göra lite allt möjligt men det visade sig att vi skulle hålla i en filmfestival. Jag som ville bestämma själv men detta är helt okej också. Det är en jättemysig grupp så det bra.
Men i måndags så fick jag veta vem det var jazz bandet skulle spela med och det är typ en musiklinje ifrån stockholm som leds av en känd jazzmusiker (som jag inte kommer ihåg namnet på så hur känd är han?). Det blir efter lovet så det ska bli skitkul. Lite pinsamt att sitta och jamma när de säkert är så mycket bättre....fast vi är bra vi med. Det är bra att det är efter lovet så att det inte blir helt pissigt att komma tillbaka till vardagen.

Igår därimot så var jag också och spelade och jag var tvungen att spela tuba stämma och bli kallad tuba...förolämpning för mig.  Stämman gjorde att jag var tvungen att andas väldigt mycket och djupt så det blev som när Anders och Måns träffade luftitarianer, att mitt huvud kändes större. Lite läskigt och det gjorde ont. Men jag stod ut båda timmarna och gick sen med några till herrgården och kollade på solist konsert. H sjöng men vi missade henne precis. Men det var vissa som sjöng helt sjukt bra och man fattar att Sverige (karlstad) inte är tömt på talanger. Men redan där vid åtta halv nio så blev jag övertrött vilket menas med att jag blir flumig och halft okontaktbar. Så jag bar mig hemåt med M och damp ner i soffan med pappa. Pappa har byetheway lagt sina utvecklingssamtal så att han inte ska missa bonde söker fru. Då börjar man fundera på om han är beroende.

Idag har jag som ni kanske fattar varit i skolan...

Ha det!

Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0