Traskig

Jag fattar inte vad det är med mig denna veckan? Det känns som om jag slår sönder mig själv för att bygga upp mig igen. Jag är deppig och fryser. Det ända positiva med detta betende är att mina dikter får fin deppighet. Detta är väll vad folk säger att så man känner så blir det. Men det känns som om allt har vänt och att lovet blir bra. Jag får ta mig samman och inte vara nedstämd mer...hjälp mig själv till det.

Men denna dag har varit okej. jag är halv arg på lärarna som tror att jag ska betala saker jag har rätt att slippa betala. Man fattar hur fattig skolan är när de låter än få Lunch vid 12 och sen tro att man ska klara sig till fyra på natten. Jag snackar om våran stockholmsresa. Det stör mig så mycket att Jesper är på Boulevard teatern dagen innan med Simon Svensson och Fritte med mera. Kan inte bli bättre. Men nej min skola åker dagen efter och går på dramaten i 4 timmar istället. Det räcker med att gå vart annat år. Somna förra gången... Men det blir bra att komma ett tag ifrån värmlands sunkigaste skola (3 år irad) ett tag. Men jag blir aldrig nöjd.

Ha en fin fredagkväll!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0