Svag

Jaha nu borde jag sitta och spela på stadsmusikkåren men sitter och fryser och hostar istället. Jag gick på min enskilda lektion men det var nog dumt för jag känner mig sämre nu. Jag spelade inte bra heller vilket gjorde det ännu mer värdelöst att jag gick. Men jag var i skolan idag och hade humöret uppe. Jag hostade lite ibland men var ändå som vanligt och hängde med på allt. Men när jag kom hem var det väldigt skönt att lägga mig i sängen och sova vilket jag också gjorde. Lite senare flyttade jag mig till soffan och kollade på Hannah Montana som typ är det bästa barnpogramet som Disney har bajsat ut sig på länge. Så hjärndött men ändå kul! Perfekt när man kommer hem från skolan och äter mellanmål. Synd bara att mina föräldrar prioriterar att köpa färdiglåder i stället för att skaffa fler kanaler som disneycahnnel så att jag kan se det oftare. Eller så kan de skaffa en ny DATOR vilket verkligen behövs. Jag fattar inte hur de tänker. Fast jag överlever ganska bra utan alla kanaler för om jag skulle ha haft de så skulle jag nog inte vara som jag är idag. Mitt liv hade kretsat kring de påhittade skvallret i Gossip Girl eller Despret Housewifes.  Jag är väll svag för dåliga amerikanska serier (vet inte om desprete housewifes är dåligt har typ aldrig sett det men jag har väll hört vad folk säger). Jag får nöja mig med Hannah montana och otroligt sega Idol. Jag har ju i och för sig sjärnor på is också med Fillip! Så jag överlever helt enkelt!

Hur som helst så gick jag till skolan idag för att jag trodde att vi hade SO prov men det visde sig att det blev flyttat till imorgon istället. Så nu ska jag plugga igen inför det provet och även Svenska provet jag också har imorgon. Idag förresten så var min klass med i tidningen pga nutidskrysset och jag hörde också att SR hade varit där vilket gjorde mig väldigt avis. Jag är ju svag för min dröm...radion också. Amerikanska dåliga serier, radio och filmer. Jag borde ändra mig lite.
Ha det gött!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0