Min Helg!

Nu är jag så övertrött man kan bli. Jag har varit vaken i över 30 timmar! Jag har nämligen varit på den där utbildningen i arvika ( gullig håla). Tydligen så dygnar typ alla som är där så jag och några till hängde på. Men det slutade ändå med att typ alla satt och småsov. Men jag och S klarade oss i genom alla somnlösa timmar.

Helgen har förutom, sömnbrist,  varit asbra! Först var det ju Kulturnatt där jag träffade alla möjliga! ALLA tack för en skitgrym kväll/natt! När jazzbandet spelade gick det också jättebra och det kom ganska mycket folk. Solona var de bästa jag spelat (typ). Sen var även F jätte duktig på att dansa och så gick jag på en störtskön musikal med povel ramel låtar!

Dan efter kulturnatten , alltså igår. Var till en början stressig. Jag skulle åka 8.30 och tänkte då packa och göra mig iordning innan men så hade jag stängt av mitt alamr så pappa  väckte mig 8.00. Jag fick panik som jag alltid får när det blir stressigt utan att jag tänkt det. Men med hjälp  av pappa så överlevde jag utan att börja hyperventilera. Sen så var vi hela dagen på Hotellet i Arvika och hade föreläsningar och lekte massa lekar. Hade det bara jätte gött! Sedan dagen efter (idag) så var det typ samma sak fast kortare så nu sitter jag hemma och ska nog sova.

Det var min helg det! Hoppas alla har haft det bra! Pöss


Kajsa
(förresten så märkte vi i helgen att S och jag har typ exakt samma musiksmak. Jag har aldrig mött någon innan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0