Svensson svensson

Sitter vid datorn och ser på svensson svensson. Visste inte att det hade börjat igen det är ju typ världens mysigaste pogram. Likadana skämt som vanligt...

Idag har jag inte gjort många knop. Är lite små förkyld och har inte varit på humör att göra någonting. Min höft gör fortfarande ont efter min insatts i våran friidrottstävling för ÖVER EN VECKA sedan. Fattar inte varför det aldrig vill bli bättre. Det bara irriterar mig. Det enda jag gjort är att små städa mitt rum vilket mamma tvingade mig till. Annars har jag bara legat i min säng och lyssnat på pangprego och skrivit lite dikter (inga bra).

Igår kväll var jag med L och vi hyrde film och snackade. Det var jätte mysigt. Vi såg "PS. I love you" som var jättebra fast deppig på många ställen. Den handlade om en tjej som miste sin man som hade en hjärntumör. Men han hade en plan så under ett år efter sin död skickades brev till henne om vad hon skulle göra för att gå vidare. Varje gång ett brev kom lät det från både mig och L ....Åhhhh. Det var inte den bästa kärleksfilm jag sett men det var ändå väldigt bra! Jag och L snackade även lite om allt eftersom vi inte setts på länge. Men nästa vecka blir det ingen film kväll för då är det ju kulturnatten då jag ska spela vilket ska bli skitkul! Hoppas många kommer!
Ha det gött och godnatt


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0