Vuxenpoäng.

Min prao är nu slut! 4 dagar hos 6:orna (Oslo) och en dag på universitetet. Om jag ska sammanfatta min prao har jag väll inte haft toppen gött hela tiden utan ibland har det varit väldigt långtråkigt. Speciellt idag! Idag har jag då varit på universitetet i den nya byggnaden. Så jag slipper min egen skola det är ju ett plus. Visst den är fint och det är trevligt att vara där men det jag fick göra var att gå på en föreläsning. Ger ju mig lite vuxen poäng men jag ligger så mycket minus på den fronten så det spelar ingen roll. Föreläsningen handlade om skissteknik och jag fattade nästan ingenting. Jag kladdade bara lite på mitt papper (typ en cylinder) och så var jag stamkund på kaffemaskinen (väldigt god kaffe latte!). Men efter typ en timme kom mamma och räddade mig i från stomprar och kladdpapper och köpte fika till mig. Sen dumpade hon mig i en soffa där jag satt och dega med min risi frutti tills jag fick alarm på uttråknings barometern så jag fick åka hem. Nu siter jag hemma med jättetrötta hundar och bara har det gött!


Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0