Så kan man festa...

Nu har det varit lite fullt upp denna vecka. Idag tex blav jag intervjuvad (har aldrig lärt mig stava till det ordet) av NWT. lite najs! Det var vi i world Summit gruppen som skulle berätta om vad vi hade för oss(skippade vattenpipe grejen) och tjejen tyckte det var så intressant så hon vill göra en uppföljare. Det mötet gav mig lite stolthet över att jag tydligen gör något viktigt. Hade inte riktigt fattat det innan.

Anledningen till att jag inte uppdaterat på länge är förutom att jag haft fullt upp är att jag varit på läger med M. Scoutläger om jag ska vara ärlig. Vi skippade att säga den delen till de flesta. Även om jag är det så har jag på något konstigt vis väldigt många fördomar om just scouter. Men vi hade det i varje fall väldigt kul. Det var lärorikt och goa människor. Jag har lärt mig massa kluringar och om hur scouter festar...

Hoppas allt är bra!



Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0