Skidskola

Denna dagen började inte bra. Jag gick till skolan och två minuter innan vi skulle börja så gick som vanligt brandlarmet. Men skillnaden idag var att jag bara hade en T-shirt på mig + att jag är förkyld. Så med allt detta plus en sjal jag fick låna av S så stod jag ute i snön i 25 minuter!!!! Det är inte okej.

Och nu när jag har helt sjukt ont i halsen så ska jag dra och ha hand om min skidgrupp. Det är ju i och för sig kul men jag är så himla dålig på att säga till när ungarna är elaka mot varandra. Speciellt när deras föräldrar står där. På någotvis så verkar man bli lite egotrippad som förälder. Men jag ska ta upp kampen idag...eller låta mamma bestämma...

Ha det toppen!



Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0