Naturlig magpumpning

Nu äntligen så är mitt internet tillbaka för att stanna! Jag har kollat allt jag missat och det tog fasen en hel dag. Så nu när allt det är klart är det dags att dra igång med den lilla bloggen igen.

Det är mycket som har hänt sen internet försvann. Elin har varit här, jag har hunnit vara sjuk, min faster fyllde 50 år, jag har skämt ut mig inför Markus Krunegård och massa annat skit. Men allt detta berättar jag lite itaget om när jag har tid. Just nu mår jag nämligen inte så bra. Jag blev på någotvis matförgiftad (skolmat?) igår så jag fick upp det och nu ömmar min mage i massor. Men det är i varje fall bättre än igår. Jag ska vara med L en stund idag och sen åka skidor. Men det blir ju tråkigt för mig om någon unge åker in imagen på mig. eller så blir det tråkigt för ungen...vi får se. jag har också varit så duktig idag att jag har fixat pass och skaffat billjetter till mig och F till när Nour kommer hit!

Mer orkar jag inte skriva nu.
Ha det fint!



Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0