Blötdag

Idag har vi badat bade inne och ute. Det har regnat som tusan sa vi akte i över en timme till ett typ litet äventyrsbad. Det var jätteroligt men det var lite halv pinsamt att prata med okänt folk runt omkring sig. Men tyskan börjar släppa men jag later fortfarande skit.

Det har regnat varje dag lite av och till sen jag kom hit. Men vi haller oss sysselsatta med spel och dubbad tv. De har asballa pogram här som inte gar ut pa naganting. Men ocksa alla amerikanska serier som da saklart är dubbade. Igar sag vi Twilight pa tyska och jag satt och försökte halla mig för skratt typ hela tiden. Jag kan väll säga att "Edward" inte later lika romantisk pa tyska. Men twilight gillar även Caroline sa det pratar vi ganska mycket om. Idag däremot sa ska vi se Carolines absoluta favoritfilm "Camp Rock"! Har inte sätt den eftersom jag "bara" köper reafilmer. 

Imorgon har vi ännu inga planer men det lutar i varje fall at bio för 4  euro. Och da självklart Ice Age 3 med 3d! Det blir nice! Sa flera recentioner far jag väll da skriva nästa gang jag hittar en dator.



Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0