Stockholm

Nu har jag då vilat upp mig och är pigg igen även om lärarna vill sumpa livet och bomba en med skolarbete. Det är som om läranrna har varit övertrötta sen resan och lagt sin energi på inlämningar ch uppgifter...väldigt kul... Men jag har nu i varje fall fattat att Stockholm är en stad jag kan tänkas leva i. Inte så tråkigt som jag tyckt andra gånger när jag varit där. Allt var liksom bättre när jag själv fick bestämma vart jag ville och till min förvåning hittade jag nästan bättre än här i lille stan. Det är jag och lilo som saknar helt lokalsinne men tydligen kom det när jag som mest behövde det. I göteborg har jag också börjat fatta var jag är i alla fall vilket ju är ett stort plus eftersom jag är dä oftare än i huvudstan. Detta ger mig massa vuxenpoäng och lite skryt när syrran kommer till sverige!

I stockholm så blev vi tvingade till att gå på ett museum och riksdagen. Detta fattar jag ju eftersom det typ tillhör skolan men att behöva lida igenom 4 timmars dryg monolog på dramaten borde inte få hända. Men jag kom levande ut denna gången också och jag kan ju säga att jag var ganska utvilad...

Resten av dagen fick gå till shopping och lång fika. Super höstmysigt och så mysiga personer. Men min plånbok var också glad för jag köpte bara en sjal.

Nu måste jag sluta för jag ska iväg på World Summit möte så ha det fint!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0