Helgen!

Detta har verkligen varit min osociala helg. Jag har bara snackat med E och L i telefon och såhade vi lite gäster här igår men mer är det inte. Jag har inte ens hyrt film. Jag kände att jag behövde vara för mig själv ett tag. Behövde ladda batterierna som gammalt folk säger. Det har faktiskt varit ganska skönt men har lite social sjuka nu. Biverkning? Men skolan börjar ju imorgon och så är det ju folk överallt så det blir bra. Denna vecka känns också som om den kommer vara lugn men vem vet.

På torsdag är det äntligen dags för Turnen 2008! Jag ska alltså se soran Ismail live! Det ska bli askul. Och jag har varit riktigt duktig för jag vet att massa folk har lagt upp det de gör på youtube men jag har inte sett något. Fattar egentligen inte varför man skulle kolla om man ska dit eftersom det blir ju inte samma upplevelse. Så jag får helt enkelt bli helt överraskad över vad de gör.

Apropå ingenting så var det ju premiär av Robins säsong 3 (tror jag). Asbra! Robin Paulsson är ju grym och jag hörde någonstans att det var nån som tyckte att han skulle vara pogramledare för melodifestivalen. Det hade han passat perfekt till. Det som saknas i den nya säsongen, och i den förra, är ju Filippa Bark. Men Sissela Benn skulle ju "ta livet" av henne sa hon i sitt sommar prat så det lär ju aldrig hända att hon kommer tillbaka.

Min helg har alltså bestått av mest mattepluggande, träning och pangprego lyssnande. Det är läskigt hur bra det är men Malin fattar inte det eftersom hon har blivit besatt av sommarprat. Vad är det för liv att typ lyssna på Peter LeMarks pogram. Inte bra! Fast jag ska väll inte säga något så mycket som jag lyssnar på PP. Men det är ju i varje fall bättre!
Ha det så fint!



Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0