Första luckan...

Nu har jag varit iväg och trimmat mina stämmband på kören. Jag kan ju inte säga att jag bidrog till något men men. Jag hade i varje fall ett litet trevligt snack med M om julkalendern som börjad idag! Det kan inte bli mer julstämmning än att sitta med varmchoklad och kolla på julkalendern och det är ju ett stort + när det är bra som det var idag! Tyvärr har jag ingen kalender att öppna varje dag och Malin var för "fattig" för att ha en paketkalender när jag kommit på en så bra idé. Inte rättvist men jag mår bra endå.

Vill bara skriva med lite hat - tack skolan för den goda fikan...

Ät pepparkakor och va Glad! Snart GOD JUL!


Kajsa


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte fattig, nästintill PANK

2008-12-08 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0