Inte vanligt...

Vi har precis ätit och gissa vad vi åt till efterrätt. Amis japanska godis. Jag kan ju säga att det inte är som här med skumtomtar och Haribo utan mer chipsliknande. Det konstigaste var i varje fall de strimlor som såg ut som kola men som var torkad fisk! Alltså när vi här går runt och suger på polkagrisar eller 50/50 så tuggar japanerna fisk! Ibland märks det i min hjärna att jag aldrig varit på andra sidan men detta tror jag inte jag skulle fatta endå. Men chokladen var god även om den inte smakade som våran "fina kvalitets" Marabou god. Fast den var som allt annat verkar vara, lite annorlunda. Nej jag håller mig till pepparkakor och ferraribilar så får de ha fisken ifred...

...simma lungt!



Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0