Måndag

Idag vaknade jag sent för att vara mig men var inte glad för det. Jag skulle sätta mig vid datorn och kolla runt lite men som vanligt så funkar ingenting och jag går på två sekunder ifrån jullovsglad till deprimerad. Det jobbiga är ju att jag inte är ensam utan alla utom mina snåla föräldrar lider. De har egna datorer och bryr sig inte. Men nu när lilla Lilo är här så kommer disskusionen upp igen och hon har startat en facebook grupp som heter typ "Vi som hatar Jakobssons dator" (fyndigt...not). Hon har i varje fall tanken om det hon får massa medlemmar så kan alla ge lite pengar var och vi kan få en ny dator. Jag tycker det bara låter sorgligt och störigt men jag är ändå med...

Nu ska jag baka pepparkakshus. Eller försöka för Malin har ärvt av mamma att vara perfektionist och motar bort mina fingrar från hennes "bakverk". Önska mig lycka till!


Kajsa

Kommentarer
Postat av: elin

är det DET den gruppen går ut på?? I så fall går jag ur för jag är också snål ;)

2008-12-29 @ 18:06:24
URL: http://uffepuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0