Den lilla,lilla gumman med den lilla, lilla svarta knappen...

Nu har det gått en vecka och internet ville inte funka. Men nu har pappa löst det. Det var en knapp. En liten, liten svart knapp på baksidan av modemet. Kan det var mer störigt. Internet har liksom kommit och gått i etapper. Antagligen har det funkat när "någon" bankat modemet mot en "mjuk" vägg och kommit åt den lilla, lilla knappen och nätet slogs på igen. Men nu när det "stora" problemet är löst så kan jag blogga ordentligt igen och ha koll på världen.

Nu då när jag har ett fungerande nät så har jag kollat upp en sida som mamma skrev ner på en lapp som jag burit runt på i en vecka. Den var as ball. Sök på badlands hyena och ni fattar själva! Satir,  satir, satir är allt jag säger!

Ha en superfin fredags kväll!


kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0