Anders och Måns

Jag har börjat få julvibbar. Så där när man vaknar och det är mörkt eller det luktar kanel. Det blir lite sådär lagom mysigt. Jag har de där känslorna som är innan julklapps hysterin så summa sumarum så är jag på myshumör! 

Jag längtar också till att julkalendern börjar eftersom det är Anders och Måns som ska ha det i år! Jag läste att den skulle heta "Med skägget i brevlådan" och att den ska handla om att de råkar skicka inköpslistan istället för önskelistan till tomtan. Så för att rädda julen från att bara innehålla mjölkpaket och jäst så ska de fixa misstaget. Det låter ju perfekt så typsikt deras humor! De är för bra och ett plus är ju att Jesper har medverkat i deras serie "Fråga Anders och Måns" (en gång). Så om man har tur så blir lilla nörden som jag glad! 

Lite klipp med dem!


 

Ha det bra!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0