Götteligöttgött.

Nu är skolveckan äntligen slut. Varje dag har gått snabbt men ändå kommer jag knappt ihåg måndagen. Lät det konstigt? Så känns det i varje fall. Nu är då skolan slut och jag har haft två prov idag och jag är nöjd med båda! På tyskan så svarade jag på allt med det låter nog mest som blajblaj. Jag skrev lite extra kladdigt där jag inte riktigt visste hur det stavades men det behövdes inte på så många ställen. jag överlever nog båda provsvaren.

Idag eftermiddag så hade jag trombon som straff för att jag inte kunde komma i onsdags. Det gick bra fast min lärare skrattade åt min finne som så lägligt dykte upp. Han tyckte det såg ut som om jag hade sprungit in i väggen vilket han tyckte var väldigt roligt.

Nu ska jag iväg och vara vakt hela natten med UF. Får se hur roligt det blir och imorgon bär det av till örebro ( vet inte riktigt varför).

Ha det bra!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0