Söndag, söndag, söndag.

Kunde inte skirva igår för att min syrra blockerade datorn hela kvällen. Och som vanligt så krånglade datorn. Vad duktig jag var igår! Jag började dagen vid 8 då jag inte mådde så bra men gick upp ändå. Jag märkte att jag tydligen hade råkat lägga ett par endags linser i en burk och mina vanliga i så jag blandade såklart ihop dem. Men nu har det rätt ut sig. Sen bar det av till kyrkan. Jag tänkte vara lite kristen för en gångs skull. Det är jag typ en gång i halv året... Inte så bra men men. Men det kanske var bra att jag gick för där visade det sig att förra årets konfirmander skulle åka till These (vet inte hur det stavas). De skulle åka dit över påsk och undrade om jag och L vill följa med så det ska vi kolla upp! Efter fika och lite snack så träffade vi S på stan. Jag köpte en jättefin klänning ifrån Monky som jag nog ska spara till stnd-upen nästa vecka. Sen så köpte jag en bok av Liv strömqvist. Inte de n jag såg på Rättvisemarknaden men en annan som jag nu läst lite av och den är asgrym! Den heter typ 100% fett eller nått sånt. Det var i varje fall ett bra köp! Sen käkade vi på stan och snackade lite. Det var jättemysigt. jag hittede även ett par skor men jag sparar mina pengar till appelqvist och persson istället så det får bli nån annan månad. varför är det alltid så att man inte hittar något riktigt bra när man har pengar och tvärtom när jag har pengar? Vid typ 3 eller 4 så skulle S till hallen och jag skulle springa (jag har börjat träna igen! Jay till mig!) så vi sa hejdå. Resten av kvällen Ägnade jag åt att laga mat och fixa mina byxor så att ser bättre ut än förut varje fall!

Så det var min gårdag!
Ha det bra!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0