Turnen 08

Nu har jag sett dem och är aspeppad på att börja själv men jag tror det är 18 års gräns på BungyComedy. Men kvällen har varit asbra. Allt började med att jag skulle åka med Malin som nyss fått sitt körkort. Hon sitter där och typ säger
- Ser du där Kajsa. Där ska du åka asfort på kvällen det är svinkul!
Detta säger hon samtidigt som hon slår på ratten och klagar på bilarna runt omkring. Det är läskigt vad ett kort kan göra med en människa.

Efter lång tid att bestämma sig över vart vi ska parkera så tar vi där ingen annan är och går in. Går på jakt efter toaletter och träffar lite människor. Tillslut kommer vi in. Vi har helt Okej platser och kvällen blir grym!

Sak vi imponerades över var:
Måns som lärt sig massa saker i Kallestad som Löfbergs Lilla Arena och Kronoparken. (Han sa att han åkte förbi det men fattade inte att han var på kronoparken.

Malins humor:
Malin höll på att gå av av Björns "skidåkar skämt", typiskt skidlärare. Han avslutade med att säga att han var från norge i skämtet men Malin tyckte att han skulle ha sagt Danmark istället...gissa varför (tänk på hur många fjälltoppar Danmark har?).

Soran och Özz var ju också bra och vi var bra publik (jag och Malin ivarje fall). Vi försökte till och med dra igång en stående ovation men det var bara de högst upp som hängde på.

MEn tack för en bra show (även om de antagligen inte läser detta)!
Ha det!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0