Kulturnatt!

Då var det äntligen dags! I kväll/natt är det Kulturnatten här i Karlstad! Jag ska spela och ha det gött. Ska dit med E som jag inte sett på länge (förutom snabbt i Onsdags). Ska bli jättekul.

I veckan har inte mycket hänt var på orkestern för första gången denna termin fast jag hade inte riktigt hjärnan med mig ( glömde nästan instrumentet). Vi spelade därimot jätte bra låtar. Jan var där denna vecka vilket var bra så att men fick träffa honom en gång innan han flyttar till Norge. Han var ju As grym i Idol! Mer än det och allt vanligt har inte hänt mig denna vecka. Känner mig lite fast här med skadad höft.

I Helgen därimot så ska jag bo på hotell! Låter lyxigt men jag ska bara till arvika så det var inte så jätte ballt. Jag ska dit med UF, vi ska ha typ en utbildning/lära känna varandra helg. Ska bli jätte kul eftersom gruppen är så bra, Tyvärr ska inte min kompis L med som jag trodde. Vi som skulle dela rum...deppigt. Men det blir nog bra i alla fall!
Ha det gött


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0