Matte A

Då var det klart, min första "riktiga" lektion i matte A. Ganska jobbigt men ändå intressant. Huvudet kändes över fyllt när jag gick därifrån men jag återhämtade mig snabbt! När jag kom in där trodde jag väl typ att alla skulle vara extrema nördar ( som jag-not) men den bilden stämmer inte alls. Visst det finns, och man har roligt när man hör en del de säger, men de mesta är "normala".
 
Annat som har hänt sen sist jag skrev är inte mycket. Förkylning och mycket slöande. Men en sak jag är lite stolt över är att jag badade i älven i söndags! Mina grannar och föräldrar tvingade i mig även om näsan är tät. Grejen var att jag skulle dra in våran flotte men jag klarade det inte utan pappa fick han med hoppa i( han är förresten i holland nu och dumpade mig med mamma). Det ända jag klarade var att göra en snygg scout knop så att det gick att dra in den sen!

Sen har jag även varit på kör där det gick sådär. Jag var krasslig i halsen sen mitt bad så tonerna var ju inte vackra. Men vi sjöng bra låtar typ Abba! Sen var jag på Jazz på kvällen. Det var genrep inför Kulturnatten. Längtar.....

By the way så lyssnade jag på pang prego när jag cyklade till kulturskolan (skräll), och då var det Simon Svenssons installations skämt. Då kom jag på detta skämt ( inte top- notch)

Vilket "hjälpmedel" på datorn använder tito beltran/Billy Butt mest?
Short cut!

Ha det gött


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0