Arg men kan inte sluta le

Hade "seriöst"-prov idag. Uppsatsskrivning somsög.  jag blev klar efter knappt en timme och hade då 2 timmar att sitta av. Jag hade glömt att ta med mig någon föda och min bok tog slut efter 30 min. Vad ska jag göra? Jag började då tänka på gårdagens stand-up och spelade det i mitt huvud vilket gjorde att jag i varje fall hade det lite roligare.  När prov tiden var slut så var det en minimal lunchrast och sen NO i slowmotion. Där efter hade jag tio minuters rast till och sen tyckte tydligen skolan att jag inte behövde mer. Så ifrån 8.20 till 3.10 hade jag 50 minuters rast! Det är inte rätt. Det är en vanlig dags lunchrast. Detta ska lärarna fåigen för i morgon. jag är bra på  hämnd!?!

Men gårdagen var som ni förstår bra. Lokalen var helt underbar! Ls kusin hade verkligen lyckats! Jag träffade lite av Ls andra släktingar och slängde i mig en kopp kaffe. Sen drog det igång. Först som uppvärmare var det en kille ifrån Ingesund som hade en blandad fan club som antagligen också var musiknördar. Han var i varje fall bra på att dra igång oss. Sen var det Fredrik och Soran som körde på så det var go stämning hela tiden.

Nu när jag varit där vill jag verkligen dit igen. Jag fjäskade lite för kusinen och försökte få honom att ta dit Jesper Rönndahl och han sa att han skulle göra sitt bästa! Sen har jag börjat fundera på om jag ska fråga om jag kanske kan få vara uppvärmare någongång till hösten så jag får se om mina drömmar verkligen är något för mig...jag får se.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0