Halvtid

Okay nu har halva tiden gatt och jag har nu gjort mitt första stora fel. Jag och Caroline var pa ett skitstort äventyrsbad igar och jag skulle fraga en gammal man när bubbelpoolen startade och rakade säga du till honom. Caroline bröt ihop av skratt och mannen sag inte sa glad ut utan ignorerade mig. JAg kan regeln om att man säger ni, det är ju tusan den viktigaste enligt min lärare! Men jag visste inte att man reagerade sa mycket. Diceplinfel har väll alla gjort eller?

Idag har jag och Caroline varit i en "större" stad och shoppat. Mycket har inte inhandlats men endel. Jag har i varje fall varit artig hela dagen och sagt Sie. Jag har även haft en konversation med en man i glasskiosken om Sverige. Go min tyska!

Om ni undrar sa var Ice Age 3 ASbra men det kan jag tyvärr inte säga om Camp rock.

Ha det bra!



Kajsa

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha! Bra gjort kajsa ;)Tänk att till och med du kan göra fel... :P Hoppas att du har det bra:) Kram

2009-07-13 @ 19:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0