Papenburg

NU är jag i tyskland men ett fullpackat schema. Caroline ska dra med mig pa höghöjdshinderbana... och Världens största nöjespark med världens största bergochdal bana i trä! Sa jag kommer tillbaka till sverige typ 20 Juli om jag fortfarande lever. Me acbt här är jättebra. Huset är sjukt snyggt och familjen är toppen. Även tyskmat är fantastisk men jag har bara varit här i typ tre dagar och har redan varit magsjuk sa det är ocksa ett oros moment för överlevnad. Men currywürst finns alltid.

Det som är anledningen till att jag är här men som gör mitt liv svärt är tyskan. Jag fattar nästan allt men jag kan verkligen inte alls prata. Men som tur är fattar Caroline i varje fall min sludriga tyska.



Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0