Överlycklig!

Jag har inte kunnat använda internet sen jag skrev förra inlägget...länge sen. Men nu är det tillbaka. Men det funkar ändå inte som det ska för man måste dra och trycka i alla sladdar och det är ju inte normalt. Men jag är endå glas över att jag kan kolla min mail m.m. Det är läskigt hur besatt man kan vara av att ha det eftersom utan blir man galen. Men nu är det tillbaka och här för att stanna. Det lär märkas på bloggen när det försvinner igen. 

Hela orsaken, mer än att vi har en bajsdålig dator, är att datorn fick flytta när Ami kom. Hon är våran Japanska utbytesstudent som självklart ska få ha ett rum utan störande mig vid youtube. Hon fick mitt gamla rum som är fyllt av garn och mina dammiga gamla gosedjur som inte fått ta färden till vinden en. Men hon verkar trivas men ska endå flytta för vi har typ inte tid...tror jag.

Ha det fint!



Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0