Bullbak!

Äntligen,äntligen, äntligen! Vårat internet har varit nere i typ en vecka och det är läskigt hur beroende jag är. Jag har till och med saknat facebook vilket skrämmer mig mest av allt. Men idag för typ en timme sedan så fick vi tillbaka det!

Under nätstoppet så har jag hunnit mycket! Jag kom hem ifrån GBG igår efter en jättemysig vistelse där. Jag har shoppat de fulaste taghtsen jag sett men just därför så såg de balla ut. Sen har vi även varit MAry Poppins! Så himla bra! jag och malin verkade nog lite bonniga eftersom vi var så sjukt impade av senografin! Men det var så gulligt (dagens höjdpunkt) Det var en liten kille på balkongen under som skrek rakt ut när repliken

-Stäng munnen! Du ser ut som en torsk!

kom igen då skrek han

-Det där har vi redan hört!

Inte så roligt issej men tänk på vilken akustik det är i lokalen och att det inte var någon musik och att det var över fullsatt! Kul för hans föräldrar. Så vill fan jag att mina barn (om jag vill ha några) ska vara.

Nu är jag då hemma och har det gött med grannarna och E som har åkt hela vägen från skäne! Vi ska köra singstar nu och käka mina nybakta bullar!

Ha det så fint!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0