Rättvisans dag!

Jävlar vad mysigt det var på Rättvisemarknaden! Jag var inte där så länge, mår inte på topp, men jag hade det super ändå. Först nu på morgonen så spelade jag i Mitticity och det var typ den sämsta spelningen på länge men världens barn fick lite pengar i varje fall. Sen rusade jag till museet och träffade N och några andra och sen var det bara att börja jobba. Det var lite jobbigt/svårt i början men man fattade vad man skulle säga efter ett tag och vad folk ville höra. Alla som kom lyste upp när de såg att allt var gratis vilket var jättekul för mig. Det var ju gratis för mig med! Efter två timmars inte hårt arbete så Gick jag en runda runt allt och snackade med lite folk. Jag hittade även Liv Strömqvist bok och blev nästan ledsen över att jag inte hade råd att köpa den. Det får bli en annan månad. Hon är ju så sjuktgrym! Sen efter rundturen så gav jag upp och drog hem. Det var lite synd att jag inte var kvar till Bob Hansson eftersom han var jätteduktig förra året. Men han kanske kommer nästa år igen. Men efter idag har insett att detta med Fairtraid är skitkul och foket är så trevliga så nu ska jag ta och göra detta någon mer gång!

Resten av dagen hade jag tänkt att ta det lugnt och ha det mysigt. Jag kan ju kolla på Stjärnor på is ikäll med Fillip eller så är det vampyr kväll på 2:an. Svårt att välja så det får bli lite av varje. Har även bestämt mig för att dra igång med träningen igen så nu ska jag ut och springa när pappa kommer hem. Jag vill inte hamna där jag var förra året så nu är det bara att dra igång. Förkylningen och höften får inte stoppa mig längre!
Finfint!


Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0